Simon Lévelt

De smaak van een nieuwe generatie

De lekkerste thee en koffie? Daarvoor ga je natuurlijk naar Simon Lévelt. Al zes generaties lang maken zij koffie en thee met ingrediënten van over de hele wereld. Het merk legde lange tijd de nadruk op kwaliteit, ambacht en vakmanschap. Nog steeds hele belangrijke waarden voor Simon Lévelt, maar toch was het tijd voor een herpositionering. Voor een nieuwe insteek die de belevingswereld van de nieuwe generaties aanspreekt.

Proef de wereld,
verrijk je smaak


We ontdekten dat Simon Lévelt een ontdekker is en altijd zijn eigen weg kiest. Eigenschappen die mooi aansluiten op de wereld van vandaag. We hebben steeds meer behoefte aan avontuur: onbegane wegen bewandelen, je eigen smaak ontwikkelen, experimenteren en beleven. De merkbelofte ‘Proef de wereld, verrijk je smaak’ is een oproep om die behoeften te vervullen. Ook aan Simon Lévelt zelf. Om nog meer het avontuur te zoeken in het hele proces.

Van productgericht denken naar het delen van de wereld die schuilgaat achter de lekkerste thee en koffie. Smaken, geuren, verhalen, soorten en combinaties. Allemaal even bijzonder en het delen meer dan waard.

 

Het oude kompas
in een nieuw jasje


Het design is modern en fris geworden, zonder de trends te volgen. Het ontdekken van de wereld van thee en koffie voel je terug in alles, van stijlelementen tot verpakkingen en van online tot in de winkels. Het centrale element in de visuele identiteit is nog steeds het kompas, dat je wegwijs maakt in de wereld van koffie en thee.

Het nieuwe kompas is eenvoudiger en dynamischer en kan vrij worden ingevuld met kaders, kleuren en illustraties.

Proef de wereld,
verrijk je smaak

Meer weten?

Enthousiast geworden over deze case? Deel of neem contact met ons op. We vertellen je er graag meer over.

Neem contact op

Vergelijkbare cases

NRG