Nederlandse Vereniging van Diëtisten (NVD)

Dieet Dit, Dieet Dat

Gelukkig is er steeds meer aandacht voor de waarde van goede voeding. Toch merkt de Nederlandse Vereniging van Diëtisten (NVD) daar weinig van: de diëtist heeft nog steeds het traditionele en eenzijdige imago van afvalcoach. Tijd om de drempel te verlagen. Om te laten zien dat je meer uit het leven kunt halen door de juiste dingen te eten. Dat klinkt misschien een tikkie hoogdravend, toch is dit precies hoe mensen beter eten ervaren.

Met de juiste voeding,

meer genieten

De kwaliteit van je leven verbeteren. In de breedste zin van het woord. Daar helpt een diëtist bij. Niet alleen om je te helpen afvallen, ook om je te helpen herstellen van een aandoening. Naast de Vereniging van Diëtisten ontwikkelden wij een nieuw merknaam met een eigen online omgeving: Dieet Dit, Dieet Dat. Dit platform staat volledig in het teken van hoe je met de juiste voeding meer van het leven kunt genieten.

 

 

Dieet Dit, Dieet Dat benadrukt dat we niet allemaal hetzelfde zijn. Elk lichaam is uniek. De een heeft volkoren brood nodig bij darmproblemen en de ander schrapt het juist uit zijn dieet. Bij de een helpt dit, bij de ander dat. Dieet dit, Dieet dat bevordert de toegankelijkheid van de diëtist en toont de deskundigheid en veelzijdigheid aan van deze beroepsgroep.

Elk lichaam is uniek. Bij de een helpt dit, bij de ander dat.

Helder, speels en

sympathiek

Bij een toegankelijk platform hoort een moderne en frisse corporate identity. We benadrukken de veelzijdigheid van mensen, voeding en aandoeningen in de heldere fotografie en het brede kleurenpalet. De sympathieke iconen en het speelse lijnenspel geven het geheel een glimlach. Een dieet volgen is af en toe niet bepaald lachen, maar de winst die je met beter eten kunt behalen is dat zeker wel.

Meer weten?

Enthousiast geworden over deze case? Deel of neem contact met ons op. We vertellen je er graag meer over.

Neem contact op
NRG