EMMA Footwear

Unstoppable in every way

 EMMA Safety Footwear staat bekend als pionier in sociaal ondernemen en duurzaamheid. Al 90 jaar maken ze veiligheidsschoenen met een bijzonder verhaal. De schoenen worden circulair geproduceerd om een zo klein mogelijke voetafdruk achter te laten. Dat doen ze door de productie in te richten op veiligheid, milieu, mens en duurzaamheid. Aan ons de vraag om een naam en een campagne te bedenken voor de lancering van hun nieuwste innovatieve veiligheidsschoen. 

Een unieke
combinatie van
eigenschappen


Van lichtgewicht, comfort en veiligheid tot grip, design én duurzaamheid: met een unieke combinatie van eigenschappen doorbreekt EMMA de kaders van wat je kent van een veiligheidsschoen. Deze bundeling van krachten was de basis voor de nieuwe naam CrossForce en de verschillende schoenen in de serie.

Al deze eigenschappen bij elkaar geven je als drager een niet te stoppen gevoel. Het merkconcept? Unstoppable in every way!

Ready to feel
unstoppable?


We ontwikkelden de volledige introductiecampagne, de campagne-video's en de website. Ook brachten we de merkbeleving tot leven in het POS-materiaal en een saleskit. Ready to feel unstoppable?

Meer weten?

Enthousiast geworden over deze case? Deel of neem contact met ons op. We vertellen je er graag meer over.

Neem contact op

Vergelijkbare cases

NRG