OnderhoudNL

Wij onderhouden van Nederland

Om als onderhoudssector nog meer impact te maken zijn er meer nieuwe vakmensen nodig. Koninklijke OnderhoudNL vroeg Matters Most om een wervende en imagoversterkende campagne te creëren. Een campagne die dichtbij komt en de sector inspirerend in beeld brengt. En bovenal laat zien dat OnderhoudNL zeer goed voor haar vakmensen zorgt.

Zorgen voor wat
er al is, dát is pas
duurzaam


Als branchevereniging voor de onderhoudssector vertegenwoordigt OnderhoudNL de belangen haar leden en de sector. Dat doet ze al ruim 125 jaar.

De onderhoudssector? Iets waar veel mensen nog nooit van gehoord hebben. Gek eigenlijk, want het is een belangrijke sector waar meer dan 30.000 vakmensen werken aan het beter maken van alles wat gebouwd is. Dat zijn heel veel gebouwen, bruggen en monumenten. Wist je bijvoorbeeld dat 98% van alle gebouwen in Nederland al bestaat en dat maar 2% nieuwbouw is? Door te zorgen dat deze bestaande bouw langer meegaat, zorgen de vakmensen van OnderhoudNL ervoor dat Nederland verduurzaamt.

De onderhoudsector
op de kaart


Daarom geeft OnderhoudNL in de campagne diverse vakhelden uit verschillende vakgebieden letterlijk het podium om te benadrukken dat vakmensen in deze sector op een voetstuk gezet worden. Met een krachtige en verbindende boodschap laten zij zien waar ze het samen voor doen.

Vol passie, zorgzaamheid en vakmanschap zeggen deze vakhelden dan ook in koor: Wij onderhouden van Nederland. Ook werken in de onderhoudssector? Vind jouw nieuwe baan op wijonderhoudenvan.nl.

Meer weten?

Enthousiast geworden over deze case? Deel of neem contact met ons op. We vertellen je er graag meer over.

Neem contact op

Vergelijkbare cases

NRG