Nieuwe klant (merkpositionering en concept)
Universiteit Utrecht kiest Matters Most
Branding bureau Matters Most helpt Universiteit Utrecht met het aanscherpen van haar merkpositionering. Door deze stap kan de universiteit haar missie nog beter volbrengen: een positieve bijdrage leveren aan een betere wereld.

Begin dit jaar besloot Universiteit Utrecht samen met Matters Most haar merkidentiteit scherper neer te zetten en een heldere positionering te kiezen, inclusief merkconcept en nieuwe pay-off. Samen vormt dit het startpunt voor alle toekomstige branding- en marketinguitingen.
Iedereen binnen de universiteit is gedreven om eigen missie en ambities komende jaren te volbrengen, de nieuwe positionering en belofte helpt hen hierbij.
“Echt impact maken als merk, kan alleen als je écht weet wie je bent, waar je voor staat en welke rol je wilt spelen in de maatschappij.”
Ariane Hofmeester, brandmanager Universiteit Utrecht
De nieuwe positionering en alle bijbehorende merk- en marketinguitingen zullen in het lustrumjaar 2021 worden uitgerold. Op 26 maart 2021 viert Universiteit Utrecht haar 385e verjaardag: een mooi moment om de nieuwe pay-off te introduceren.