Branding as a force for good

Het bedevaartsoord voor de bierliefhebber
Gulpener, dat is een echte vrije brouwer. Voordat we verder gaan. Misschien vallen we in herhaling omdat je de case van Gulpener al gelezen hebt. Sorry daarvoor, het moet even om het Brouwlokaal goed te introduceren. Wij hielpen Gulpener dus eerder. Met hun herpositionering en merkbeleving. Nu wilden ze een plek creëren die het gedachtegoed van de vrije brouwer tot leven brengt. Het bedevaartsoord voor bierliefhebbers, dat moest het worden. Op de plek waar bijna 200 jaar geleden de brouwerij is ontstaan. Een Microbrouwerij, een Smaakbibliotheek, een Biertheater en een Hoptuin. Het Brouwlokaal is de plek waar Gulpener aan iedereen de ruimte geeft om van bier te leren, te genieten en zelf te brouwen. Ja, dat klinkt leuk voor je vrije zaterdagmiddag hè?

Een visuele totaalbeleving
De gedachte achter het lokaal is in alles doorgevoerd. Van de architectuur tot het design. Gemaakt met uitsluitend grondstoffen die binnen 25 mijl van de locatie verkregen zijn. Want duurzaam zijn ze ook bij Gulpener. Wij ontwikkelden voor Gulpener de visuele totaalbeleving. Die natuurlijk de waarden van Gulpener uitdraagt en tegelijkertijd de vrijzinnige kant van het merk benadrukt. Met elementen uit de stijl van Gulpener gaven we deze plek een nieuwe vorm. Zo creëren we een eigen, wat losser karakter binnen de Gulpenerfamilie.

Meer weten?
Neem contact op!
