Creating meaningful brands
A collective of marketing makers
Hoe maak je van 4 onafhankelijke marketing agencies 1 hechte club waar mensen bij willen horen? Dat was de vraag die Daisycon, Affiliprint, Conversive, Sovendus al een hele tijd bezighield. De reden was simpel: krachten bundelen om nog meer van betekenis te zijn voor klanten en medewerkers.
Linehub - A collective of marketing makers, was geboren. Een nieuw merk dat energie geeft en zorgt voor meer verbinding. We ontwikkelden de merkidentiteit, het concept, propositie en brand design.

Join the line. Become a hubster
De kern van Linehub is waardevolle verbindingen. Van mens tot mens en van bedrijf tot mens. Een mooi tegengeluid in een tijd waar het meer en meer draait om effectiviteit en korte termijn. Dit vertaalden we in een energieke merkstijl met de lijn als verbindend element in zowel stijl en copy.


Van merknaam tot interieur en van brand design tot website
Het resultaat: een krachtig, sympathiek en inventief merk dat een jonge ambitieuze doelgroep uitnodigt om zich aan te sluiten en mee te doen. Van sprekende kleuren tot uitdagende copy en vooral met heel veel energie en dynamiek gebracht. Don’t wait any longer. Join the line.