Creating meaningful brands
Museum én merk verrijken ons blikveld
Een nieuw filmtheater in Kerkrade, dat is het Columbus Earth Theater. Hier zie je de aarde in al haar grootsheid. In de onderkoepel heeft Columbus namelijk een indrukwekkend overview-effect gecreëerd. Daarnaast vertonen ze in de bovenkoepel actuele natuurfilms in samenwerking met National Geographic.
Een nieuw theater dus, met veel moois om te zien. Tijd om ze op de kaart te zetten met krachtige branding.

Meet the earth
Het bestaansrecht van Columbus is tweeledig: bezoekers kunnen zich hier vermaken met bijzondere films, en de spectaculaire beelden laten tegelijkertijd ook de kwetsbaarheid van onze aarde zien. Vermaak en bewustwording dus.
In de positionering focussen we ons op de nieuwe perspectieven die het theater op de aarde biedt. Met het overview-effect natuurlijk als paradepaardje. De merkbelofte ‘meet the earth’ roept mensen op om hun kijk op de wereld te verbreden.
Vanuit een andere hoek
Ook in het corporate design vormen nieuwe perspectieven de basis. We verbeelden én verrijken het kijkveld van mensen. Door altijd een bepaalde kijkhoek te creëren en door met meerdere lagen te werken. Ook het logo is uit verschillende vizieren en perspectieven opgebouwd.

Jij bent erbij
De kijker is altijd onderdeel van de uiting in de communicatie. Zo krijg je het gevoel alsof je er bij bent. Bovendien word je geïnspireerd om verder te kijken. Door gebruik te maken van groothoekfotografie versterken we dit effect en ontstaat er dynamiek en impact.
