Branding as a force for good
Nuffic verbindt nu ook in stijl
Een internationale ervaring tijdens je studietijd verbreedt je horizon en verruimt je denken. Het is zelfs bepalend voor je toekomst. Daarom maken EP en Nuffic zich hier hard voor in het onderwijs. Een fusie tussen de twee partijen was dus een logische stap. Samen vormen ze nu Nuffic. De gezamenlijke missie? Ervoor zorgen dat elke student en leerling een internationale ervaring opdoet. Wij hielpen ze met een nieuwe huisstijl. Één sterk merk dat de idealen energie geeft en tot leven brengt.


Werelden samenbrengen
De grote kracht van Nuffic is het leggen van nieuwe verbindingen. Tussen mensen, landen, visies, culturen en manieren van denken en doen. Waar werelden samenkomen, ontstaan de mooiste dingen. Een hele mooie basis voor de nieuwe strategie en huisstijl.
De merkbelofte ‘meet the world’ moedigt iedereen aan om eigen grenzen te verleggen, werelden te ontdekken en kennis te delen. Bij alles dat Nuffic doet is de vraag: ‘brengt het werelden samen?’ Ja? Doen. Nee? Niet doen. Zo simpel is het.



De ‘N’ als verbinder
We ontwikkelden een levendige huisstijl met een nuchter, Hollands karakter. Ook hierin staat het verbinden van werelden centraal. Door een dynamisch lijnenspel dat overal terugkomt. De ‘n’ uit het logo vormt de verbinder in de hele stijl.
Nuffic is dankzij de nieuwe stijl een toegankelijke autoriteit. Door de frisse fotografie, de stevige en vriendelijke typografie en het brede kleurenpalet. Zo worden alle verschillende doelgroepen aangesproken. Tegelijkertijd behouden we het autoriteitsgevoel met het harde, solide lijnenspel en veel witruimte.

Meer weten?
Neem contact op!
