Branding as a force for good
Het dierenpark waar leeftijd niet bestaat
Dierenrijk is het dierenpark waar leeftijd niet bestaat. Hier is iedereen jong, en vrij om te spelen en ontdekken in de groene Brabantse omgeving. Wij mochten het park voorzien van een nieuw merk, waarin we de overeenkomsten tussen mens en dier vieren.

Beestachtig genieten
Ren als een cheeta, klauter als een maki en bekijk de wereld door de ogen van een uil. Door gedrag en eigenschappen van dieren te koppelen aan dat van mensen, ontstond een rijke, speelse wereld. Een wereld die iedereen uitnodigt om het dier in zichzelf te ontdekken. En om ook het Brabantse karakter van het park voelbaar te maken, bedachten we de merkbelofte Beestachtig genieten. Dat is genieten voor mens en dier, jong en oud, op elk moment van de dag.

Speels en stijlvol
In de nieuwe huisstijl komt beestachtig genieten tot leven. Met veel kleur, illustraties en hier en daar een knipoog, is de wereld van Dierenrijk vrolijk en onbevangen. Werken aan dit merk was vaak om te gieren.


Beestachtig communiceren
Inmiddels worden de kleurrijke stijl, spitsvondige copy, illustraties en animaties naar hartenlust gebruikt in alle uitingen van Dierenrijk. Van posters tot plattegrond, van website tot wayfinding.

